W&H Sports

Haverstraat 71

2153 GD Nieuw Vennep

Kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag? Wij helpen je graag! Uiteraard ben je bij ons van harte welkom, maar we komen ook graag langs voor een nadere kennismaking.

W&H Sports B.V.
Haverstraat 71
2153 GD Nieuw Vennep

T +31(0)252 683 300
E [email protected]

Veelgestelde vragen

  • Kan W&H Sports ook voorzien in montage en plaatsing van de materialen?

    Onze sport- en inrichtingsmaterialen zijn kwalitatief hoogwaardig en worden met de grootst mogelijke aandacht geproduceerd. Het is daarom van belang dat deze materialen op de juiste wijze worden geplaatst. Daarom hebben wij een intensieve samenwerking met onze vaste installatiepartner: Sport Installatie Partners. Zij zijn gespecialiseerd in het plaatsen en monteren van onze sport- en inrichtingsmaterialen.

  • Levert W&H Sports ook naar het buitenland?

    Met enige regelmaat realiseren wij ook projecten in het buitenland. Zo zijn onze materialen al te vinden in Slowakije, Tsjaad, Haïti, België, de Antillen en de Kaaimaneilanden. Ook hebben wij een samenwerking met Edel Grass bij het inrichten van wereldwijde FIFA Forward projecten.

  • Heeft W&H Sports ook een showroom?

    Wij hebben een kleine showroom waar we je kunnen ontvangen. Omdat ons leveringsprogramma zeer uitgebreid is, kunnen we je niet alles laten zien. Mocht u een afspraak wensen, dan kun je ons altijd bellen voor een afspraak met een kop koffie!

  • Wat is de DIN-norm?

    DIN staat voor Deutsches Institut für Normung dat is gevestigd in Berlijn. Dit is een normeringsinstantie en vaardigt normen uit, al dan niet gebaseerd op Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO) en/of Europese Norm (EN-normen).

  • Wat is een TÜV-certificaat?

    Een TÜV certificaat of TÜV keurmerk is een bevestiging dat een product, dienst, proces of organisatie voldoet aan eisen die worden gesteld in wetgeving, normen en keurmerken.

  • Moet ik mij registreren om een offerte aan te vragen?

    Nee, dit is niet van toepassing. U kunt gemakkelijk en snel een offerte aanvragen.

  • Hoe vraag ik een offerte aan?

    Een offerte vraag je aan door producten toe te voegen aan de offerte opstelling. Voor een overzicht van alle geselecteerde items kun je klikken op ‘Offerte opstelling’.

  • Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op een offerte-aanvraag?

    Wij doen er alles aan om je binnen 24 uur van een antwoord te voorzien. Bij speciale aanvragen kan dit soms wat langer duren.

  • Ik heb schade aan materiaal. Kan W&H Sports een rol van betekenis spelen bij reparatie?

    Wij kunnen een rol spelen bij de reparatie of het onderhoud van onze sport- en inrichtingsmaterialen. Afhankelijk van de oorzaak en soort schade kan dit ter plaatse worden gerepareerd door onze installatiepartner en anders kan de schade bij onze producent worden uitgevoerd. Graag ontvangen wij vooraf wat foto’s om de schade te kunnen beoordelen.

  • Wat gebeurt er als er niemand op locatie is tijdens de levering?

    In geval van afwezigheid proberen wij contact op te nemen met het desbetreffende  contactpersoon of organisatie om zorg te dragen dat materialen alsnog in ontvangst kunnen worden genomen.

  • Neemt W&H Sports ook oude materialen mee terug?

    Dit is zeker mogelijk maar wordt per situatie in goed overleg besproken.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt?

    Volg onze social mediakanalen of abonneer je op onze nieuwsbrief om niets te missen. Onderaan deze website vind je een formulier waar je dat kunt doen.

Direct een vraag stellen

Contact

Leveringsvoorwaarden

De kleine lettertjes. Toch belangrijk voor grote zaken. Onze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, leveringen door ons aan derden gedaan, alsmede op alle overeenkomsten in de meest ruime zin van het woord en van aanneming van werk, door ons met derden aangegaan.